آشنایی با سوئیچ های کیبورد مکانیکی

0
1376
آشنایی با سوئیچ های کیبورد مکانیکی

آشنایی با سوئیچ کیبورد مکانیکی یک امر مهم قبل از تصمیم برای استفاده از کیبورد های مکانیکی است، بهتر است بدانید سوئیچ ها یکی از مهمترین قسمتهای کیبورد (صفحه کلید) به شمار می رود. به طوری که اگر شما دو کیبورد مشابه داشته باشید اما سوئیچ کیبورد مکانیکی شما متفاوت باشد، کیبورد های شما به طور کامل عملکرد متفاوتی خواهند داشت.

کیبورد مکانیکال امروزه از کیبورد های مورد علاقه هر گیمر می باشد، همچنین شما با استفاده از کیبورد های مکانیکی تایپ راحت تر و بهتری را تجربه خواهید کرد، به طور کلی کیبورد های مکانیکی از نظر ارگونومی، برای علاقه مندان به گیمینگ تایپ نیز بسیار مناسب می باشد، کیبورد های مکانیکی دارای سوئیچ های متفاوتی هستند، سوئیچ های کیبورد مکانیکی دنیای گسترده و وسیعی دارد و از آنجایی که در بازار انواع مختلف سوئیچ کیبورد مکانیکال یافت می شود ما برای شما در این مقاله یک راهنمای کامل و جامع آماده کرده ایم.

بهترین سوئیچ کیبورد مکانیکی در بازار کدام است

متأسفانه ، به طور کلی هیچ پاسخی آسان وجود ندارد ، این بستگی به سلیقه شما دارد شما دارد. اما نگران نباشید ، ما شما را در این مورد راهنمایی می کنیم. در این مقاله هر آنچه را که باید بدانید به شما توضیح داده می شود و به شما در تصمیم گیری درست کمک می کند.

بهترین سوئیچ کیبورد مکانیکی

انواع سوئیچ کیبورد مکانیکی

بر اساس ویژگی های آنها ، اساساً در سه دسته قرار می گیرند

  1. کلیدهای خطی: ساده ترین سوئیچ های کیبورد مکانیکی هستند. آنها از لحظه ای که شروع به فشار دادن کلید می کنید تا زمانی که به پایین فشار می آورید ، همین احساس را دارند. هنگام ضربه زدن به نقطه فعال کردن (نقطه ای که فشار کلید ثبت می شود – معمولاً جایی در وسط) هیچ بازخورد لمسی یا سر و صدا وجود ندارد. بنابراین ، در بیشتر مواقع ، احتمالاً با فشار هر کلید ، کار خود را به پایان می رسانید.
  2. سوئیچ های لمسی: سوئیچ های لمسی هنگام برخورد با نقطه تحریک ، بازخورد لمسی را ارائه می دهند. با فشار دادن کلید پایین ، متوجه یک ضربه کوچک می شوید که به شما اطلاع می دهد که کلید فشار شما با موفقیت ثبت شده است.
  3. سوئیچ های کلیکی: سوئیچ های کلیکی هنگام ضربه زدن به نقطه تحریک ، صدای کلیک اضافی را ارائه می دهند. مزیت اصلی سوئیچ های لمسی و کلیک این است که مجبور نیستید کلید را تا انتها فشار دهید. می توانید بلافاصله پس از دریافت بازخورد ، کلید را رها کنید.

انواع سوئیچ کیبورد های مکانیکی

برند های سازنده سوئیچ کیبورد مکانیکی

1-سوئیچ Cherry MX

محبوب ترین تولید کننده سوئیچ های کیبورد مکانیکی شرکت آلمانی Cherry است. چری در 1980s معروف سوییچ Cherry MX را ایجاد کرد و آن را ثبت کرد. این سوئیچ تقریباً استاندارد صفحه کلیدهای مکانیکی شد. تقریباً هر صفحه کلید مکانیکی از کلیدهای Cherry MX استفاده می کرد. امروز ، حق ثبت اختراع به پایان رسیده است و همه مجاز به استفاده از مفهوم کلیدهای Cherry MX هستند. با افزایش محبوبیت صفحه کلیدهای مکانیکی در چند سال گذشته ، چندین سازنده انواع سوئیچ های کیبورد مکانیکی خود را معرفی کردند. سوییچ Cherry MX هنوز هم بسیار محبوب هستند.

2-سوئیچ Romer-G

سوئیچ Romer-G یک نوع سوئیچ است که توسط Logitech با نام کیبورد مخصوص بازی لاجیتک مدل G910 Orion Spark معرفی شده است. سوئیچ ها توسط خود شرکت و با همکاری شرکت الکترونیکی ژاپنی Omron تولید می شوند. کلیدهای اصلی سوییچ Romer-G بازخورد لمسی را ارائه می دهند و نسبت به اکثر کلیدهای Cherry MX کم صدا تر هستند. آنها مخصوص گیمرها طراحی شده اند ، شبیه ترین سوییچ های Cherry MX احتمالاً Cherry MX Brown هستند ، اگرچه سوییچ Romer-G در فاصله کمتری عمل می کند و به نیروی کمتری نیاز دارد. بعداً ، لاجیتک سوئیچ ها را به Romer-G Tactile تغییر داد و نوع دوم ، Romer-G Linear را معرفی کرد که فیدبک لمسی ندارد.

3-سوئیچ لاجیتک GX

سوئیچ لاجیتک GX علاوه بر سوئیچ های کیبورد مکانیکی دیگر شرکت لاجیتک ز جمله  Romer-G ، سوئیچ های دیگری را نیز تولید می کند که بیشتر با سوئیچ های کلاسیک Cherry MX مرتبط هستند. به طور خاص ، GX Blue ، GX Red و GX Brown وجود دارد که هر کدام ویژگی های سوئیچ کلید Cherry MX  را تقلید می کنند.

بهترین سوئیچ های کیبورد مکانیکال

اگر به دنبال بهترین کیبورد یا صفحه کلید هستید ، یا به دنبال کیبورد مکانیکی هستید. دنیای بزرگ صفحه کلیدهای مکانیکی می تواند کمی سخت باشد در قلب این همه سوئیچ . هرگز چنین انتخاب دقیقی از سوئیچ های کیبورد (صفحه کلید) برای انتخاب وجود نداشته است ، و می تواند بسیار زیاد باشد. اما چیزی که ما توصیه می کنیم.

1-بهترین در همه حالت:

سوئیچ Razer Green سوئیچ های سبز Razer یک بسته استثنایی است که آن را برای هر نوع خریدار کیبورد مکانیکی مناسب می کند. دارای بازخورد لمسی باورنکردنی با یک کلیک رضایت بخش ، فعال سازی سریع و برای طرفداران سوئیچ های بلندتر ، صدایی لذت بخش دارد. این در اصل یک سوئیچ کیبورد (صفحه کلید) کلاسیک است و می توانید آن را در Razer BlackWidow V3 پیدا کنید.

2-ساکت ترین:

سوئیچ Cherry MX Cherry MX بی صدا اگر به دنبال یک سوئیچ بی سر و صدا هستید ، شاید برای استفاده در یک دفتر یا برای پخش جریانی که در آن نیاز به نویز خیلی کم است است ، Cherry MX Silent همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این سوئیچ ها مانند دیگر Cherry MX ها حس خوبی دارند ، صدای بلند با صدای ضعیف جایگزین می شود. این یکی از بی سر و صدا ترین سوئیچ های موجود است و یک مثال عالی از صفحه کلید استفاده از آنها Ducky One 2 Mini است.

3-شگفت انگیز مغناطیسی:

سوئیچ های OmniPoint سوئیچ های OmniPoint که در SteelSeries Apex Pro یافت می شوند واقعاً محشر هستند. با استفاده از قدرت مغناطیسی نه تنها می توانید نقطه فعال سازی سوئیچ ، بلکه کل حس دکمه زدن شما را تغییر می دهد. آیا می خواهید یک صفحه کلید سریع و کم عمق داشته باشید؟ جای نگرانی نیست. OmniPoint همچنین دوام بیشتری نسبت به برخی از رقبا دارد ، بنابراین واقعاً آخرین صفحه کلیدی است که خریداری می کنید (برای مدت طولانی).

4-بهترین سوئیچ اپتیکال:

سوئیچ Razer Opto-Mechanica Razer Opto-Mechanical این سوئیچ ها که بیشتر به عنوان سوئیچ های بنفش رنگ Razer شناخته می شوند ، اولین کیبورد هایی هستند که از فناوری نوری (اپتیکال) استفاده می کنند. آنها بسیار شبیه به سوئیچ های کیبورد مکانیکی معمولی هستند ، با یک کلیک رضایت بخش ، اما چون از نور استفاده می کنند ، هیچ تأخیری برای فعال شدن وجود ندارد ، بنابراین آنها بسیار سریع هستند. و بدون تماس فلزی ، آنها نیز بیشتر دوام می آورند. آنها را در Razer Huntsman Elite پیدا کنید.

5-بهترین سوئیچ کوتاه:

سوئیچ Cherry MX Low Profile Cherry MX Low Profile مورد علاقه طرفداران کیبوردهای مکانیکی با سوئیچ های کوتاه می باشد که باید به دنبال Cherry MX Low Profile که در Corsair K60 RGB دیده می شود. با یک نقطه فعال سازی تنها 1 میلی متر ، شما می توانید تایپ سریع و پاسخ سریع در بازی ها را دریافت کنید. و مانند همه سوئیچ های Cherry MX کیفیت ساخت و حس عالی دارند.

6-سوئیچ لاکچری و لوکس:

سوئیچ Topre وپر یا سوئیچ های Topre کمی خاص هستند . اما مکانیزم سوئیچ خازنی اجازه می دهد بدون این که سوئیچ کاملاً فشرده شود و برگشت کلید را حذف می کند. این صدا نیز بسیار متمایز است و به عنوان “ضربه ای” بیشتر شبیه به صفحه کلید قدیمی مانند موارد IBM توصیف می شود. تهیه کردن آنها آسان نیست ، اما طرفداران پرشور و مشتاق خود را دارند و Topre R2 گزینه خوبی برای خرید و شروع است.

 

دنیای گسترده سوئیچ های کیبورد مکانیکی

اینها سوئیچ های پیشنهادی ما هستند، بسیاری از سوئیچ های دیگر وجود دارند که ممکن است کمی بهتر با نیازهای خاص شما مطابقت داشته باشند. Cherry MX، Razer، Kailh، به جز چند مورد، طیف وسیعی از سوئیچ ها را برای تحقیق دارند.

با این حال، برای اکثر افراد و بیشتر مصارف، سوئیچ‌های سبز Razer بهترین هستند. آنها یک سوئیچ مکانیکی با سبک کلاسیک با نویز و یک دست انداز هستند. به عنوان یک ابزار همه جانبه برای بازی و تایپ، این یک انتخاب برتر است و Razer آن را در تعدادی از صفحه کلید های خود ارائه می دهد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید