دانلود نرم افزار Logitech Arx Control

0
1015
دانلود نرم افزار Logitech Arx Control

نرم افزار Logitech Arx Control چیست؟

نرم افزار Logitech Arx Control یک اپلیکیشن جدید از شرکت لاجیتک است که با نرم افزار لاجیتک گیمینگ در کامپیوتر همگام می شود و به شما امکان دسترسی به وسیعی از اطلاعات  بازی در دستگاه تلفن همراه خود ، از جمله اتفاقات درون بازی ، آمار عملکرد منابع سیستم و کنترل موزیک و ویدیو را برای شما فراهم می کند. کیبورد G910 Orion Spark از جمله کیبورد هایی است که دارای پایه برای تلفن همراه و قابلیت هماهنگ شدن با این نرم افزار را دارد.

نرم افزار Logitech Arx Control

دانلود نرم افزار Logitech Arx Control

ما در این مقاله لینک دانلود Logitech Arx Control را برای شما از اپ استور و گوگل پلی قرار داده ایم که به راحتی می توانید اپلیکیشن Arx Control را دانلود و استفاده کنید.

دانلود Logitech Arx Control اندروید

دانلود Logitech Arx Control ios

دانلود سایر نرم افزار های لاجیتک

کاربرد های نرم افزار Logitech Arx Control

همچنین می توانید جای Arx Control را بیرون آورده و در هر جایی از میز کار خود قرار دهید تا بتوانید به راحتی آن را مشاهده کنید. با استفاده از SDK Logitech G’s Arx Control ، توسعه دهندگان بازی می توانند برنامه های سفارشی برای ارائه محتوا ویژه به بازی های خود ایجاد کنند. توسعه دهندگان اصلی مانند Valve Software با Logitech کار می کنند تا از کیت ARX Development برای ایجاد یکپارچگی پیشرفته برای محبوب ترین بازی های خود استفاده کنند.

با استفاده از این نرم افزار اطلاعات مهم درباره سیستم گیمینگ تان و  بازی های نصب شده روی کامپیوتر خودتون رو حتی داخل موبایل هوشمند خود تماشا و چک کنید.

نرم افزار Logitech Arx Control  با نرم افزار Logitech Gaming همگام می شود تا اطلاعات منحصر به فرد را روی صفحه نمایش بازی مشاهده کنید ، آمار های حیاتی سیستم  و قابلیت کنترل کردن از راه دور را کامپیوتر را به شما می دهد از جمله کیبورد هایی که از این تکنولوژی برخوردار هست کیبورد مخصوص بازی لاجیتک مدل G910 Orion Spark می باشد.

امکانات نرم افزار Logitech Arx Control

امکانات نرم افزار Logitech Arx Control

  • اطلاعات منحصر به فرد بازی را بر روی دستگاه تلفن همراه خود به صورت زنده به نمایش بگزارید (فقط بازی هایی که پشتیبانی می شوند)
  • همچنین کنترل رسانه ها در کامپیوتر را از راه دور روی رایانه خود را به دست بگیرید.
  • همه بازی های نصب شده روی رایانه خودتون رو داخل گوشی مشاهده کنید.

سوالات متداول درباره Logitech Arx Control

1-داک  G410  Arx Control چه کاری انجام می دهد؟

یکی از جالب ترین ویژگی های داک  G410  Arx Control است. این یک نگهدارنده پلاستیکی کوچک برای دستگاه‌های Android یا iOS شما است که به شما امکان می‌دهد از گوشی هوشمند و برنامه Arx Control برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد رایانه شخصی خود هنگام بازی استفاده کنید.

2-حالت iRacing نرم افزار نرم افزار Logitech Arx Control چیست؟

ARX ​​راهی برای استفاده از تلفن همراه به عنوان نمایشگر است. ARX ​​برای صفحه کلید / ماوس به نرم افزار بازی Logitech وابسته است تا به عنوان مجرای بین تلفن شما و نرم افزار iRacing عمل کند.

3-با نرم افزار Logitech Arx Control چه کاری می توانید انجام دهید؟

Arx Control قابلیت صفحه نمایش دوم را معرفی می کند که به دستگاه های تلفن همراه iOS و Android اجازه می دهد اطلاعات درون بازی، آمار سیستم حیاتی و موارد دیگر را نمایش دهند.

4-بعد اتصال نرم افزار Logitech Arx Control به اندروید و آی او اس چه اتفاقی می افتد؟

برنامه Logitech Arx Control™ با نرم افزار بازی Logitech متصل می شود تا اطلاعات انحصاری نمایش درون بازی، آمار سیستم های حیاتی و عملکردهای کنترل از راه دور رایانه شخصی را به شما ارائه دهد که تجربه بازی رایانه شخصی را به دستگاه تلفن همراه شما گسترش می دهد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید